Proces rekrutacji
Proces rekrutacji w HART przebiega w kilku etapach. Dzięki temu możemy poznać się nieco bliżej oraz dopasować interesujące Cię stanowisko pracy do Twojego doświadczenia, ścieżki kariery, którą podążasz i kierunku, w jakim chciałbyś się dalej rozwijać.
Aplikacja
Specjalista ds. rekrutacji przeanalizuje Twoją aplikację pod kątem zgodności z opisem stanowiska i określonymi w ofercie oczekiwaniami. Należy pamiętać, że kontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełniają nasze oczekiwania.
Rozmowa telefoniczna
Prowadząc rekrutację na niektóre stanowiska pracy dodatkowo przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, aby omówić z kandydatem umiejętności i kompetencje, jakimi dysponuje.
Rozmowa kwalifikacyjna
W trakcie rozmowy sprawdzamy kompetencje kandydata. Możemy też zweryfikować jego znajomość języka obcego i/lub umiejętności analityczno-matematyczne, jeżeli są one wymagane na danym stanowisku pracy. Dzięki rozmowie będziesz mógł dokładnie poznać oczekiwaniania firmy oraz zadać pytania dotyczące interesującego Cię stanowiska pracy.
Dodatkowy etap prezentacji
W przypadku rekrutacji na kluczowe stanowiska w firmie kandydat może zostać poproszony o przygotowanie dodatkowych materiałów lub informacji (np. w formie prezentacji) ściśle związanych ze stanowiskiem, na które aplikuje.
Decyzja
Jeśli po zakończeniu rekrutacji końcowa ocena będzie pozytywna, pracownik działu HR skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci warunki zatrudnienia i ustalić inne niezbędne szczegóły współpracy. Informację zwrotną przekazujemy wszystkim osobom, które odbyły rozmowę kwalifikacyjną i uczestniczyły w testach sprawdzających ich umiejętności.